Protecția datelor personale

Introducere

1. Bună ziua, suntem Cloud Center SRL (CUI: 34059290), Călărași, Ceacu, România 917047 („Cloud Center”) și bine ați venit la politica noastră de confidențialitate. Această politică stabilește modul în care gestionăm informațiile dvs. personale dacă sunteți utilizator Cloud Center sau vizitați site-urile noastre. Se aplică pe site-ul web principal al Cloud Center (www.cloud-center.ro) și pe tot ce deține online compania noastră.
2. Când spunem „noi” sau „Cloud Center”, este pentru că noi suntem și deținem și conducem site-urile.
3. Dacă spunem „politică”, vorbim despre această politică de confidențialitate. Dacă spunem „termeni de utilizator”, vorbim despre regulile de utilizare a fiecăruia dintre site-uri. Regulile variază în funcție de produs și fiecare produs le pune la dispoziție separat și solicită consimțământul separat pentru această politică.

Tipul de informațiilor personale pe care le colectăm

4. Colectăm anumite informații personale despre vizitatori și utilizatori ai site-urilor noastre.
5. Cele mai frecvente tipuri de informații pe care le colectăm includ lucruri precum: nume de utilizatori, nume de membri, adrese de e-mail, adrese IP, alte detalii de contact, răspunsuri la sondaje, bloguri, fotografii, informații de plată precum detalii despre agentul de plată, detalii tranzacționale, taxe informații, interogări de asistență, comentarii pe forum, conținut pe care ni-l îndreptați să le punem la dispoziție pe site-urile noastre (cum ar fi descrieri de articole) și date de analiză web.

Cum colectăm informații personale

6. Colectăm informații personale direct atunci când ni le furnizați, automat în timp ce navigați prin Site-uri sau prin alte persoane atunci când utilizați serviciile asociate Site-urilor.
7. Colectăm informațiile dvs. personale atunci când ni le furnizați atunci când finalizați înregistrarea de membru și cumpărați servicii pe site-urile noastre, vă abonați la un buletin informativ, lista de e-mail, trimiteți feedback, participați la un concurs, completați un sondaj sau ne trimiteți o comunicare.

Informațiile personale pe care le colectăm despre dvs. de la alții

8. Deși, în general, colectăm informații personale direct de la dvs., ocazional, colectăm și anumite categorii de informații personale despre dvs. din alte surse. În special:
   a. detalii financiare și / sau tranzacții de la furnizorii de plăți situați în România în vederea procesării unei tranzacții;
   b. furnizori de servicii terți (precum Google, Facebook) care se află în România, Germania, Franța, Austria, Canada, Letonia și SUA, care pot furniza informații despre dvs. atunci când vă conectați, vă conectați sau vă conectați la contul dvs. cu furnizorul terț, și ne trimit informații precum înregistrarea și profilul dvs. din acel serviciu. Informațiile variază și sunt controlate de acel furnizor de servicii sau așa cum este autorizat de dvs. prin intermediul setărilor de confidențialitate de la furnizorul respectiv de servicii;
   c. alte surse terțe și / sau parteneri din România, Germania, Franța, Austria, Canada, Letonia și SUA, prin care primim informații suplimentare despre dvs. (în măsura permisă de legislația aplicabilă), cum ar fi date demografice sau informații de detectare a fraudei și combinăm cu informații pe care le avem despre tine. De exemplu, avertismentele de fraudă de la furnizorii de servicii, cum ar fi serviciul de verificare a identității.

Cum folosim informațiile personale

9. Vom folosi informațiile dvs. personale:
   a. Pentru a îndeplini un contract sau a lua măsuri legate de un contract: în special în facilitarea și procesarea tranzacțiilor care au loc pe Site-uri, cum ar fi de unde achiziționați un serviciu de la noi.
   b. Acolo unde acest lucru este necesar în scopuri care sunt în interesul nostru legitim sau al terților. Aceste interese includ:
      i. operarea site-urilor;
      ii. furnizarea de servicii descrise pe site-uri;
      iii. verificarea identității dvs. atunci când vă conectați la oricare dintre site-urile noastre;
      iv. răspuns la sesizărilor de suport;
      v. actualizarea dvs. cu știri și informații operaționale despre site-urile și serviciile noastre, de ex. pentru a vă informa despre modificările site-urilor noastre, întreruperile site-ului web sau actualizările de securitate;
      vi. efectuarea de analize tehnice pentru a determina cum să îmbunătățim site-urile și serviciile pe care le oferim;
      vii. monitorizarea activității pe Site-uri, de ex. pentru a identifica potențiale activități frauduloase și pentru a asigura respectarea termenilor de utilizare care se aplică Site-urilor;
      viii. gestionarea relației noastre cu dvs., de ex. răspunzând la comentariile sau întrebările pe care ni le-ați trimis pe site-uri sau cerându-vă feedback sau dacă doriți să participați la un sondaj;
      ix. gestionarea afacerilor noastre juridice și operaționale (inclusiv, gestionarea riscurilor legate de conținut și probleme de fraudă);
      X. instruirea personalului Cloud Center despre cum să ne servim cel mai bine utilizatorii;
      xi. îmbunătățirea produselor și serviciilor noastre;
      xii. furnizarea de funcții și activități administrative și de performanță generale.
   c. Unde ne dați consimțământul:
      i. oferindu-vă informații de marketing despre produse și servicii despre care considerăm că vă pot interesa;
      ii. personalizarea serviciilor și site-urilor noastre web, cum ar fi publicitatea care apare pe site - acolo unde aceasta implică utilizarea cookie-urilor sau a tehnologiilor similare - pentru a oferi o experiență mai personalizată.
   d. În scopurile impuse de lege.
   e. În scopul de a răspunde solicitărilor guvernului, a unei instanțe judecătorești sau a autorităților de aplicare a legii care efectuează o anchetă.  

Când dezvăluim informațiile dvs. personale

10. Vom dezvălui informații personale următorilor destinatari:
   A. consilierii noștri profesioniști (avocați, contabili, consilieri financiari etc.) care se află în România;
   b. autoritățile de reglementare și autoritățile guvernamentale în legătură cu procedurile și obligațiile noastre de conformitate;
   c. subcontractanți și furnizori de servicii care ne asistă în legătură cu modalitățile de utilizare a informațiilor personale (așa cum este prezentat mai sus), în special: furnizorii de găzduire care se află în România, Germania și Franța; servicii tehnice și de asistență pentru clienți situate în România; servicii de marketing și analize care se află în România, Germania, Franța, Austria, Canada, Letonia și SUA; servicii de securitate și prevenire a fraudei care se află în România, Germania, Franța, Austria, Canada, Letonia și SUA; servicii de gestionare a abonamentelor situate în România, Germania, Franța, Austria, Canada, Letonia și SUA; servicii de procesare a plăților situate în România, Franța, Austria, Canada, Letonia și SUA; servicii de verificare a identificării situate în România, Germania, Franța, Austria, Canada, Letonia și SUA; și servicii de scule operaționale care sunt situate în România, Germania, Franța, Austria, Canada, Letonia și SUA. Observând că subcontractanții și furnizorii noștri de servicii pot transfera și accesa astfel de informații din alte țări în care au operațiuni.
   d. un terț să răspundă la cererile legate de o anchetă penală sau de presupuse sau suspectate activități ilegale;
   e. o terță parte, pentru a ne impune sau apăra drepturile sau pentru a aborda riscurile financiare sau reputaționale;
   f. un titular de drepturi în legătură cu o acuzație de încălcare a proprietății intelectuale sau orice altă încălcare;
   g. alți destinatari în care suntem autorizați sau obligați de lege să facem acest lucru.

Unde transferăm și / sau stocăm informațiile dvs. personale

11. Avem sediul în România, astfel încât datele dvs. vor fi prelucrate în România, Germania, Franța, Austria, Canada, Letonia și SUA. Unii dintre destinatarii pe care i-am descris în secțiunea 10 de mai sus și cărora le dezvăluim informațiile dvs. personale, au sediul în afara României în locuri precum Germania, Franța, Austria, Canada, Letonia și SUA. Facem acest lucru pe baza consimțământului dvs. la această politică. Pentru a vă proteja informațiile, avem grijă, acolo unde este posibil, să lucrăm cu subcontractanții și furnizorii de servicii despre care credem că mențin un standard acceptabil de conformitate a securității datelor.

Cum vă păstrăm securitatea informațiilor personale

12. Stocăm informații personale pe servere securizate care sunt gestionate de noi și furnizorii noștri de servicii și, ocazional, fișiere copiate pe hârtie care sunt păstrate în locații sigure din România, Germania, Franța, Austria, Canada, Letonia și SUA. Informațiile personale pe care le stocăm sau le transmitem sunt protejate prin controale de securitate și acces, inclusiv autentificarea cu numele de utilizator și parola, autentificarea cu doi factori și criptarea datelor, după caz.

Cum puteți accesa informațiile dvs. personale

13. Puteți accesa unele informații personale pe care le colectăm despre dvs. conectându-vă la contul dvs. De asemenea, aveți dreptul de a solicita accesarea altor informații personale pe care le deținem despre dvs. și de a solicita corectarea oricăror erori din datele respective. De asemenea, puteți închide oricând contul pe care îl aveți la noi pentru oricare dintre site-urile noastre. Pentru a face o cerere de acces sau de corectare, contactați-ne folosind detaliile de contact de la sfârșitul acestei politici.

Alegeri de marketing în ceea ce privește informațiile dvs. personale

14. În cazul în care avem acordul dvs. pentru a face acest lucru (de exemplu, dacă v-ați abonat la una dintre listele noastre de e-mail sau ați indicat că sunteți interesat să primiți oferte sau informații de la noi), vă trimitem comunicări de marketing prin e-mail despre produse/serviciile pe care le considerăm pot fi de interes pentru dumneavoastră. Puteți „renunța” la astfel de comunicări dacă preferați să nu le primiți în viitor utilizând funcția de „dezabonare” prevăzută în comunicarea însăși.
15. De asemenea, aveți opțiuni cu privire la cookie-uri, așa cum este descris mai jos. Prin modificarea preferințelor browserului dvs., aveți posibilitatea de a accepta toate cookie-urile, de a fi notificat când este setat un cookie sau de a respinge toate cookie-urile. Dacă alegeți să respingeți cookie-urile, este posibil ca anumite părți ale site-urilor noastre să nu funcționeze corect în cazul dvs.

Informații despre copii

16. Site-urile noastre nu sunt potrivite pentru copiii cu vârsta sub 14 ani, așadar, dacă aveți sub 14 ani, vă rugăm să nu utilizați site-urile noastre sau să ne oferiți informațiile dvs. personale (dacă sunteți un tânăr expert tehnic, vă rugăm să vă adresați uni adult responsabil pentru a utiliza site-urile pentru dvs.!). Dacă aveți între 14 și 18 ani, puteți naviga pe Site-uri, dar veți avea nevoie de supravegherea unui părinte sau tutore pentru a deveni un utilizator înregistrat. Este responsabilitatea părinților sau a tutorilor să monitorizeze utilizarea site-urilor noastre de către copiii lor.

Informații pe care le faceți publice sau le oferiți altora

17. Dacă puneți informațiile dvs. personale la dispoziția altor persoane, nu putem controla sau accepta responsabilitatea pentru modul în care vor utiliza sau gestiona aceste date. Există o mulțime de moduri prin care vă puteți găsi oferind informații altor persoane, cum ar fi atunci când postați un mesaj public pe un forum, partajați informații prin intermediul rețelelor sociale. Înainte de a vă pune informațiile la dispoziția publicului sau de a le furniza oricui altcineva, gândiți-vă cu atenție. Dacă dați informații altui utilizator prin intermediul site-urilor noastre, întrebați-l cum vor gestiona informațiile dvs. Dacă partajați informații prin intermediul unui alt site web, verificați politica de confidențialitate pentru site-ul respectiv pentru a înțelege practicile sale de gestionare a informațiilor, deoarece această politică de confidențialitate nu se va aplica.

Cât timp păstrăm informațiile dvs. personale

18. Păstrăm informațiile dvs. personale atât timp cât este necesar pentru a vă furniza serviciile dvs. și celorlalți și pentru a ne respecta obligațiile legale. Dacă nu mai doriți să vă folosim informațiile personale sau să vă oferim serviciile Cloud Center, puteți solicita ștergerea informațiilor dvs. personale și închiderea contului Cloud Center. Vă rugăm să rețineți că, dacă solicitați ștergerea informațiilor dvs. personale, vom păstra informațiile din conturile șterse, după cum este necesar pentru interesele noastre legitime de afaceri, pentru a respecta legea, pentru a preveni frauda, pentru a colecta taxe, pentru a soluționa litigiile, pentru a depana problemele, pentru a ajuta la investigații, pentru a aplica condițiile de furnizare a serviciilor și întreprinde alte acțiuni permise de lege. Informațiile pe care le păstrăm vor fi tratate în conformitate cu această politică de confidențialitate.

Când trebuie să actualizăm această politică

19. Va trebui să schimbăm această politică din când în când pentru a ne asigura că rămâne la curent cu cele mai recente cerințe legale și cu orice modificare a practicilor noastre de gestionare a confidențialității.
20. Când vom modifica politica, ne vom asigura că vă informăm despre aceste modificări, acolo unde este necesar. O copie a celei mai recente versiuni a acestei politici va fi întotdeauna disponibilă pe această pagină.

Cum ne puteți contacta

21. Dacă aveți întrebări despre practicile noastre de confidențialitate sau despre modul în care am gestionat informațiile dvs. personale, vă rugăm să ne contactați în scris la str. Victoriei, nr. 17, sat Ceacu, comuna Cuza Vodă, Călărași, România 917047 („Cloud Center”) sau prin e-mail la adresa [email protected]
22. Ne bucurăm că ați ajuns la sfârșitul politicii de confidențialitate, deoarece cunoașterea acestor lucruri este cel mai bun mod de a înțelege cum sunt utilizate informațiile dvs. personale și cum să le gestionați cel mai bine!

Dacă sunteți utilizator sau vizitator al Spațiului Economic European, aceste drepturi se aplică și pentru dvs.:

1. În sensul legislației UE aplicabile privind protecția datelor (inclusiv Regulamentul general privind protecția datelor 2016/679 („GDPR”), suntem un „operator de date” al informațiilor dvs. personale.

Cum puteți accesa informațiile dvs. personale

2. De asemenea, aveți dreptul să ne cereți să vă portăm informațiile personale (adică să vă transferăm într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit de mașină), să le ștergem sau să restricționăm prelucrarea acestora. De asemenea, aveți drepturi de a vă opune unor prelucrări care se bazează pe interesele noastre legitime, cum ar fi profilarea pe care o realizăm în scopul marketingului direct și, în cazul în care v-am solicitat consimțământul pentru prelucrarea datelor dvs., să retrageți acest consimțământ complet descris mai jos.
3. Aceste drepturi sunt limitate în unele situații - de exemplu, putem demonstra că avem o cerință legală de a prelucra informațiile dvs. personale. În unele cazuri, aceasta înseamnă că este posibil să păstrăm unele date chiar dacă vă retrageți consimțământul.
4. În cazul în care solicităm ca informațiile dvs. cu caracter personal să respecte obligațiile legale sau contractuale, furnizarea acestor date este obligatorie: dacă aceste date nu sunt furnizate, atunci nu vom putea gestiona relația noastră contractuală cu dvs. sau să ne îndeplinim obligațiile asumate pe noi. În toate celelalte cazuri, furnizarea informațiilor personale solicitate este opțională.
5. Dacă aveți nelămuriri nerezolvate, aveți și dreptul de a vă plânge autorităților de protecție a datelor. Autoritatea relevantă pentru protecția datelor va fi autoritatea pentru protecția datelor din țară:
    (i) a reședinței dvs. obișnuite;
    (ii) locul de muncă;
    (iii) în care considerați că a avut loc presupusa încălcare.

* Atât informațiile cu caracter personal, cât și datele cu caracter personal au același sens în contextul prezentei politici de confidențialitate. 

Actualizat astăzi, 19.04.2020